
Több, mint tíz év magyartanári tapasztalat után érdeklődésem egyre inkább azok felé fordult, akik nehezen birkóznak meg a tananyaggal. Ezt a szemléletet felerősítette bennem két fiam megszületése -ők már gyakorló mérnökök. Már nem csak tudtam, hanem éreztem is , mit jelent a szó: gyerek. Így elvégeztem a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolán a nyelv-és beszédfejlesztő szakot, hallgattam Meixner Ildikó tanítását és hitvallását. Mindez visszavonhatatlanul a fejlesztés felé fordított. S ahogy lenni szokott, különböző terápiákat és módszereket sajátítottam el tanfolyamról tanfolyamra. Az évek során kidolgoztam egy olyan módszert, amely a hagyományos másolás és tollbamondás helyett a beszédhangok pontos észlelésére alapozva fejleszti a helyesírást.
Jelenleg a Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat ( korábban nevelési tanácsadó) fejlesztőpedagógusaként a kerületi Vörösmarty iskolában dolgozom. Jelen tanévtől a kerületi fejlesztőpedagógusok munkacsoportvezetőjévé választottak, s ebben a pozíciómban a szakmai elmélyülés elősegítését tartom fő feladatomnak.